Yleistä verkkokaupasta

Yleistä verkkokaupasta

Aarre on Pumpkin Design Oy:n (Y-tunnus 2382682-5) omistama tuotemerkki. Pumpkin Design Oy on suomalainen vaatteiden ja asusteiden valmistaja ja myyjä. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen, Eurooppaan ja Euroopan ulkopuolisiin maihin. Tuotteet on suunniteltu sopimaan ja käytettäviksi Euroopan Unionin alueella, jonka ulkopuolella tuotevastuu ei ole voimassa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Tuotteet on tarkoitettu myytäviksi ja käytettäviksi vain Euroopan Unionin alueella, jonka ulkopuolella tuotevastuu ei ole voimassa.

Tilaaminen
Tuotteiden tilaus tapahtuu pääsääntöisesti Aarrelabel.com-verkkokaupan kautta. Tilaukset vahvistetaan sähköpostitse tilaajan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistuksesta käy ilmi tilauksen sisältö, ostohinta sekä toimituskulut. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksutavat

Verkkokaupassamme voit maksaa verkkopankissa, pankki- ja luottokortilla sekä laskulla. Alla lisätietoa kaikista maksutavoista:

Klarna lasku

Osta nyt, maksa jälkikäteen! Maksuaika on 14 vuorokautta tai 4,99 € lisämaksusta saat vähintään 30 päivää maksuaikaa tilauksellesi. Sinun ei tarvitse ilmoittaa maksukorttisi tietoja ja saat Klarnalta sähkpostitse ohjeet laskun maksamiseen. Voit tarkastella laskujasi myös Klarnan sovelluksessa. Lue lisää Klarnan maksa myöhemmin -maksutavasta.

Klarna joustava erämaksu

Kun haluat maksaa ostoksesi erissä, valittavanasi kassalla on Klarnan joustava erämaksu. Kun valitset maksutavaksi joustavan erämaksun, päätät itse, kuinka paljon maksat kuukausittain (alkaen 1/100 jäljellä olevasta summasta, kuitenkin vähintään 5,00 € /kk). Voit myös vaihtaa joustavaan erämaksuun myöhemmin. Kun valitset joustavan erämaksun, Klarna lähettää joka kuukauden lopussa kuukausilaskun, jolla ilmoitetaan vähintään maksettava summa. Lue lisää Klarnan joustavasta erämaksusta.

Tutustu tarkemmin Klarnan yleisiin luottosopimusehtoihin.

Verkkopankit

Käytössäsi on kaikkien yleisimpien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Tuotteiden vaihto- ja palutustilanteessa hyvitämme rahat takaisin tilillesi Paytrailin kautta.

Pankki- ja luottokortit (Visa, Visa Electron ja MasterCard)

Verkkokaupassamme maksaminen onnistuu myös pankki- ja luottokortilla. Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja. Pumpkin Design Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Maksutapahtumiin liittyvistä reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj. Paytrail kerää maksutapahtuman yhteydessä IP-osoitteen, maksutavan sekä maksuajankohdan, Paytrailin tietosuojaseloste.

Paytrailin yhteystiedot:

Paytrail Oyj
Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2 Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 02 07 18 1830

Collector lasku

Jos haluat tilata nyt ja maksaa vasta tuotteiden saavuttua, se onnistuu laskun avulla. Verkkokaupassamme on mahdollisuus maksaa tilaus Collector lasku- ja osamaksupalvelun avulla. Collector hoitaa laskujen lähettämisen ja mahdolliset ongelmat laskutuksen kanssa. Laskuun liittyvissä onglematilanteissa ja kysymyksissä kannattaakin olla suoraan yhteydessä Collectoriin. Lasku lähetetään seuraavana arkipäivänä tilauksestasi, pääsääntöisesti sähköpostitse. Collectorin laskuilla on 45 pv maksuaika, jonka pidentämisestä voi neuvotella suoraan Collectorin kanssa. Voit tarkastaa omat laskusi osoitteesta https://oma.collector.fi

Hyvitykset Collectorin kautta: Kun palautat tuotteita, jotka on tilattu Collector-laskulle, sinulle saapuu sähköposti, jossa kerrotaan hyvityksen summa. Sinun tulee vähentää tämä hyvitetty summa alkuperäisen laskusi loppusummasta. Collector ei siis luo automaattisesti päivitettyä laskua hyvityksen jälkeen. Jos olet ehtinyt maksaa laskun koko summan, voit olla yhteydessä Collectoriin ylimääräisen maksun takaisinmaksusta.

Collectorin yhteystiedot:

Collector Bank AB, Suomen sivuliike,
Y-tunnus 2644718-5
Porkkalankatu 20 A,
00180 Helsinki
Puhelin: 09 3158 9900

PayPal

Voit valita maksutavaksi myös PayPal-maksun. Sinut ohjataan tilauksen lopuksi suoraan PayPalin sivuille suorittamaan maksutapahtuman. Jos olet uusi PayPalin käyttäjä voit luoda oman PayPal tilin. Jos teit maksun PayPalin kautta ja palautat tuotteita, palautamme rahat suoraan PayPal tilillesi.

Toimitusaika

Postitamme tilauksia joka arkipäivä, Matkahuollon lähetykset lähtevät meiltä tiistaisin ja torstaisin. Käsittelemme tilaukset pääsääntöisesti viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen jättämisestä. Tilaukset saapuvat perille n. 1-4 arkipäivän kuluessa, pl. tilauspäivä. Ulkomaille toimitusaika vaihtelee maasta riippuen 7-14 päivää. Poikkeavista toimitusajoista ilmoitamme Facebook sivuillamme sekä nettikauppamme etusivulla.

Huomioithan, että Posti säilyttää kaikkia saapuneita tilauksia ainoastaan 7 päivää (viikonloput ja pyhäpäivät sisältyvät tähän seitsemään päivään riippuen noutopisteen aukioloajoista). Pyydämmekin varmistamaan aina ennen tilaamista, että tilauksen yhteydessä annettu puhelinnumero on oikein, jotta saapumisilmoitus tulee perille. Eri postitusvaihtoehtoihin voit tutustua alla.

Pyrimme toimittamaan tilauksen tuotteet yhtenä lähetyksenä. Mikäli näin ei tapahdu (tuote on tilapäisesti loppu tai tuote ei ole saatavilla), olemme ensisijaisesti yhteydessä tilauksen yhteydessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.

Toimitusvaihtoehdot Suomeen

Posti

Posti Kotipaketti 7,90€,
Paketti toimitetaan suoraan kotiovellesi. Sinuun otetaan yhteyttä 1-3 arkipäivän kuluessa lähetyksestä toimitusajan sopimiseksi.

Postipaketti SmartPOST 5,90€,
Paketti valitsemaasi pakettiautomaattiin tai Postin palvelupisteeseen, 1-3 arkipäivää lähettämispäivästä.

Posti Pikkupaketti 3,90€,
Pienet tilaukset postiluukusta seurantatunnuksella, 2-4 arkipäivää lähettämispäivästä. Jos tilaus ei mahdukaan postiluukusta, saapuu se noudettavaksi lähimmästä Postin palvelupisteestä.

Matkahuolto

Lähellä-paketti 5,90€,
Tilaa paketti valitsemaasi toimipisteeseen tai Matkahuollon toimipisteeseen. Paketti on perillä 2-5 arkipäivää lähetyksen jälkeen.

Nouto

Nouto liikkeestä 0,00€,
Teemme yhteistyötä Pukimo -myymälän kanssa, joka sijaitsee Lempäälän Ideaparkissa (Ideaparkinkatu 4, 37570 Lempäälä, 050 3620412). Pukimo lähettää sinulle tekstiviestin kun tilaus on valmiina, tilaus ei ole heti noudettavissa! Tilaus on noudettavissa Pukimosta keskimäärin n. kahden arkipäivän kuluttua.

Jos et saanut seurantokoodia sähköpostitse automaattisesti voit tiedustella sitä täyttämällä yhteyenottolomakkeen täällä.

Ahvenanmaa

Toimitamme tilaukset Ahvenanmaalle ilman arvonlisäveroa. Valitse kassalla toimitusmaaksi Ahvenanmaa, jonka jälkeen toimitus muuttuu verottomaksi. Tilaaja maksaa arvonlisäveron Åland Postille sen saavuttua Ahvenenmaalle.

Toimituksen seuranta

“Tilaus valmis” sähköpostin mukana toimitetaan seurantatunnus lähetyksellesi, jolla voit seurata pakettiasi.

Jos jostain syystä et saanut sähköpostilla seurantatunnusta, voit tiedustella sitä yhteytenottolomakkeella täällä. Kaikki lähetysvaihtoehtomme ovat seurattavia, jolloin hukkumisriski on hyvin pieni.

Emme vastaa Postin/Matkahuollon toiminnasta johtuvista viivästyksistä toimituksissa tai Postin/Matkahuollon virheellisistä toimituksista.

Saapumisilmoitus

Saapumisilmoitus lähetetään sinulle oletuksena tekstiviestillä kun pakettisi on saapunut noudettavaksi postiautomaatista tai postin noutopisteestä. Jos tekstiviestiä ei kuulu normaalien toimitusaikojen sisällä, kannattaa myös tarkistaa tilauksen yhteydessä ilmoitettu sähköposti. Jos puhelinnumero on ollut virheellinen, saattaa posti laittaa saapumisilmoituksen myös sähköpostiisi. Emme vastaa virheellisesti kirjoitetuista puhelinnumeroista ja siitä johtuneesta saapumisilmoituksen katoamisesta.

Noutamaton lähetys

Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin tilauksen palauttaminen. Jos tilaus palautuu meille noutamattomana, palautamme automaattisesti rahat tilatuista tuotteista, pl. postikulut. Emme siis palauta postikuluja noutamattomille tilauksille.

Jos tilaus on tehty postikuluitta (olet käyttänyt kuponkia, jolla saat ilmaiset toimituskulut tai tilauksen arvo on ylittänyt 150 eur ym. rinnastettavissa oleva tilanne), vähennämme palautuksesta 5,90 eur noutamaton lähetys -kulun korvaukseksi noutamattomasta lähetyksestä meille aiheutuvista kuluista.

Emme lähetä noutamattomia tilauksia uudelleen. Jos haluat vastaanottaa tilatut tuotteet uudelleen, voit tehdä uuden tilauksen verkkokauppamme kautta. Tilaajan väärin ilmoittama puhelinnumero ja/tai sähköpostiosoite voivat johtaa siihen, että saapumisilmoitus ei ole mennyt perille ja tilaus on tästä johtuen palautunut meille noutamattomana. Pumpkin Design Oy on oikeutettu perimään noutamaton lähetys -kulun (5,90 eur) myös siinä tilanteessa, jos saapumisilmoitus ei ole mennyt perille tilaajan ilmoittamista puutteellisista tiedoista johtuen tai muista yrityksestä riippumattomista syistä.

Huomioithan tilatessasi Postin säilytysajat (7 vrk Postin palvelupisteet sekä automaatit) ja varmistat, että olet paikalla noutamassa tilaustasi. Pumpkin Design Oy ei vastaa matkojen ym. muiden menojen seurauksena noutamatta jääneistä tilauksista.

Vaihto ja palautus

Verkkokauppatilauksillamme on 30 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

Vaihto- ja palautusoikeus lasketaan siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen. Oikeus on voimassa vain myyntikuntoisiin eli puhtaisiin, pesemättömiin ja käyttämättömiin tuotteisiin, joissa on vielä mahdolliset laput kiinni.

Huomioithan, ettei sovittamaasi tuotteeseen jää esimerkiksi meikkitahroja tai eläinten karvoja. Vastaanottaessamme likaisia tai muuten myyntikunnottomia palautuksia, perimme oikeuden vähentää hyvitettävästä summasta tuotteen putsaamisesta aiheutuneet kulut.

Palautuksesta ei tarvitse ilmoittaa etukäteen sähköpostitse. Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, hyvitämme myös postikulut tilauksestasi. Tämä ei koska noutamattomia tilauksia, lue niistä lisää yllä.

Mahdollisissa määräalennuksissa (esimerkiksi osta 3, maksa 2), kampanjahinta raukeaa jos määräalennukseen vaikuttavia tuotteita palautetaan. Huomioimme tämän tarviattessa hyvityksen määrässä.

Palautus käytännössä

Tuotteiden vaihtaminen ja palauttaminen on maksutonta. Muista laittaa tilauksen mukana saapunut palautuslomake täytettynä palautuksen mukaan. Mikäli tuotteita palautetaan ilman lähetettä, emme voi palauttaa rahoja tilauksestasi.

Palautusohjeet Posti: Tuotteen lähetys takaisin onnistuu tilauksen mukana tulleella palautusosoitekortilla. Sinun tarvitsee vain liimata palautuskortti paketin päälle ja viedä se Postin palvelupisteeseen tai Smartpost-automaattiin (automaattien lisäohjeet >>). Ohuen, alle 3cm paksun ja alle 2kg painavan paketin voit palauttaa tiputtamalla sen lähimpään Postin kirjelaatikkoon palautuskortilla varustettuna. Lue Postin omat ohjeet täällä >>

Palautusohjeet Matkahuolto: Tuotteen lähetys takaisin onnistuu tilauksen mukana tulleella palautusosoitekortilla. Sinun tarvitsee vain liimata palautuskortti paketin päälle ja viedä se lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen tai lähettää se automaatista. Jos tilauksesi mukana ei toimiteta palautusosoitekorttia, voit tehdä lähetyksen veloituksetta Maktahuollon toimipisteestä (ei automaatista) palautustunnuksella (ks. seuraava kohta). Lue Matkahuollon omat ohjeet täällä >>

Jos palautusosoitekortti on hukkunut, voit lähettää palautuksen meille veloituksetta myös näillä tiedoilla:

Pumpkin Design Oy
Haikanvuori 5 C 1
33960 Pirkkala
Postin palautustunnus: 631447
Matkahuollon palautustunnus: 9538884

Laitathan palautuksen mukaan täytetyn palautuslomakkeen, tai jos sitä ei ole, voit myös kirjoittaa lapulle nimesi, tilausnumerosi sekä tiedon onko kyseessä vaihto vai palautus. Näin osaamme yhdistää palautuksen oikeaan tilaukseen.

Lisäohjeet palautuksiin Postin pakettiautomaatin kautta:

Postilla on käytössään kaksi erilaista pakettiautomaattia, uudempi valkoinen automaatti sekä vanhempi sininen automaatti.

Uudemmissa, valkoisissa pakettiautomaateissa on paketit ja palautukset luukku, johon palautusosoitekortilla varustettu paketti pudotetaan.

Vanhemmissa, sinisissä pakettiautomaateissa ei ole paketit ja palautukset luukkua, vaan asiakas syöttää keskusnäyttöön saman koodin jolla hän on paketin noutanut. Automaatti avaa sopivan kokoisen vapaan luukun jonne asiakas palauttaa lähetyksen.

Sinisiin automaatteihin voi palauttaa vain sinisistä automaateista noudettuja lähetyksiä. Valkoiseen automaattiin voi pudottaa kummastakin noudettuja paketteja, kunhan paketilla on palautuskortti tai helposti koodi.

Voit hakea paketille myös Helposti koodin alkuperäisellä seurantatunnuksella (JJFI-alkuinen koodi, joka löytyy osoitekortin viivakoodin päältä, kyseessä se osoitekortti, jolla paketti saapui sinulle) palautusta varten. Voit syöttää lähetystunnuksen Postin sivuilla ja saat Helposti-koodin jolla lähetys onnistuu: https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palautapaketti/

Palautuslomaketta ei ole tai tiedot ovat puutteelliset

Jos vastaanotamme palautuksia, joiden mukana ei ole lähetetty palautuslomaketta tai palautuslomakeelle ei ole täytetty kaikkia tietoja, emme voi käsitellä palautusta. Jos lähetyksestäsi jostain syystä puuttui palautuslomake, voit täyttää yhteydenottolomakkeen täällä, niin lähetämme sinulle palautusohjeet.

Jos lähetit palautuksesi vajailla tiedoilla tai ilman palautuslomaketta, lähetä lisätiedot palaustasi koskien sekä kuvaus palautuksen sisällöstä jälkikäteen sähköpostitse.

Vaihtotuotetta ei ole

Kun kyseessä on vaihto toiseen kokoon, emme voi taata oikean koon löytymistä. Jos toivottua kokoa ei ole saatavilla, palautamme automaattisesti rahat tuotteesta. Halutessasi voit myös ilmoittaa meille vaihdosta etukäteen yhteydenottolomakkeen kautta ja pyytää meitä varaamaan oikean koon vaihtoa varten.

Toimitusvaihtoehdot ulkomaille

Eurooppaan toimitamme tilaukset GLS EuroBusiness pakettina (lue lisää). Saat sähköpostiisi tiedon ja seurantatunnuksen kun olemme lähettäneet pakettisi. Maasta riippuen toimitus kestää 2-5 arkipäivää. Suurimmassa osassa Euroopan maita, voit myös itse valita mieleisesi toimituspisteen laajasta GLS:n verkostosta kun paketti on laitettu matkaan.

Toimituskulu Eurooppaan on 9,90 eur, sisältäen lähetyksen sekä pakkauskulut.

Euroopan ulkopuolelle lähetettävät tilaukset toimitamme EMS (Express Mail Service) pakettina. EMS paketit toimitetaan sinulle kunkin maan paikallisen Postin toimesta 8-10 arkipäivän kuluessa. Kaikki EMS paketit ovat seurattavia. Jos et saanut seurantakoodia sähköpostitse automaattisesti voit tiedustella sitä yhteydenottolomakkeen kautta.

Toimituskulu Euroopan ulkopuolelle toimitettaviin tilauksiin on 14,90 eur, sisältäen lähetyksen sekä pakkauskulut.

Palautukset ja vaihdot ulkomailta

Sinulla on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus tilaamillesi tuotteille. Palautusoikeus koskee vain tuotteita, jotka ovat käyttämättömiä ja uudenveroisessa kunnossa. Alkuperäiset riippulaput sekä merkit tulee olla kiinni tuotteessa.

Palauttaaksesi tuotteita Euroopasta tai Euroopan ulkopuolisista maista, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme help@aarrelabel.com. Kerro yhteydenotossa halustasi palauttaa tuote sekä nimesi, tilausnumerosi. Täytä myös tilauksen mukana tullut palautuslomake ja liitä se palauttamasi tuotteen mukaan.

Yhteydenottosi jälkeen järjestämme tuotteen lähetyksen takaisin meille. Eurooppaan toimitetuissa tilauksissa palautulähetyksestä huolehtii GLS. Euroopan ulkopuolisille lähetyksille teemme osoitekortin, jolla voit Postittaa tuotteen takaisin meille. Suoritamme rahojen hyvityksen mahdollisimman pian palautuksen saapuessa tilauksessa käyttämällesi maksutavalle, joko Paypalin tai Paytrailin kautta.

Perimme ulkomaille toimitettujen tilauksien palautuksesta 10 euron palautusmaksun. Palautusmaksu vähennetään automaattisesti hyvitettävästä summasta. Jos palautat kaikki tilauksesi tuotteet, hyvitämme myös maksamasi lähetyskulun. 10 euron palautusmaksu vähennetään siinäkin tapauksessa hyvityksen loppusummasta, että palauttaisit kaikki tilauksesi tuotteet.

Vaihdot

Jos haluat vaihtaa osan tai kaikki ulkomaille toimitetun tilauksesi tuotteista, katso ohjeet palautukseen ja tee uusi tilaus haluamistasi tuotteista.

Reklamaatiot

Jos tuote on ostettaessa rikkinäinen tai viallinen (tai käyttäytyy epänormaalisti heti käyttöönoton/ensimmäisen pesun jälkeen)  voit reklamoida tuotteesta lähettämällä meille kuvan, selityksen sekä tilauksesi tiedot meille yhteydenottolomakkeen kautta täällä. Jos tietojen perusteella koemme reklamaation olevan aiheellinen, on meillä seuraavat vaihtoehdot korvaukselle:

Mikäli reklamoidussa tuotteessa on korjattavissa oleva vika, järjestämme tuotteen korjauksen yhteistyökumppanimme Menddien kanssa. Voit lukea lisää Menddiestä seuraavasta kohdasta.

Seuraavana vaihtoehtona lähetämme tilalle uuden korvaavan tuotteen. Ennen korvaavan tuotteen lähetystä, lähetämme sähköpostitse ohjeet reklamaatiotuotteen palauttamista varten.

Mikäli ehdottamamme tuote ei ole teille sopiva, palautamme rahat tuotteesta. Reklamoidun tuotteen ollen ainoa tilauksellasi, palautamme myös tilauksen postikulut.

Takuukorjaus

Mikäli tuotteessasi on korjattavissa oleva virhe, esim. rikkinäinen vetoketju tai nappi, voit reklamoida tuotteesta lähettämällä meille kuvan, selityksen sekä tilauksesi tiedot meille yhteydenottolomakkeen kautta täällä.

Yhteistyökumppanimme takuukorjauksissa ja yksittäisten vaatteiden korjauksessa on vaatteiden korjaukseen erikoistunut verkkoalusta Menddie.

Mielestämme ei aina tarvitse ostaa uutta, jos vanhan voi korjata. Korjaamalla vaatteita pidennät niiden käyttöikää ja tarvetta uusille vaatteille ei ole yhtä usein. Tustustu Menddien palveluun heidän sivuillaan www.menddie.com ja seuraa somessa @menddierepairs

Lahjapaketointi

Tarjoamme lahjapaketoinnin tuotteillemme hintaan 3,50 eur / paketti. Valittavanasi on kaksi vaihtoa:

Koko tilauksen paketointi. Jos haluat kaikki tilauksesi tuotteet yhteen pakettiin, kerää tuotteet ostoskoriin normaalisti ja valitse lahjapaketointi ostoskorissa/kassalla. Lahjapaketointi näkyy omana tuotteenaan tilausvahvistuksella. Tilauskohtaista paketointia ei pysty valitsemaan ostokorissa/kassalla, mikäli olet valinnut jollekin tuotteelle jo tuotekohtaisen paketoinnin.

Tuotekohtainen paketointi. Jos haluat vain osan tilaamistasi tuotteista lahjapakettiin, voit valita tuotekohtaisen paketoinnin. Voit valita paketoinnin tuotteen omalta sivulta verkkokaupassa sen jälkeen kun olet valinnut oikean koon. Lahjapaketin hinta lisätään tuotteen hintaan automaattisesti, tilausvahvistukselta näet vielä erittelyn valituista paketoinneista.

Lahjat paketoidaan sekä aikuisten, että lasten lahjoille sopivaan Tiger’s nap lahjapussiin. Olemme valinneet korkealaatuiset, suomalaisen yhteistyökumppanin kautta valmistetut pussit. Paketointiin kuuluu myös valinnainen oma tervehdys, jonka voit kirjoittaa lahjapaketoinnin ostamisen yhteydessä. Kirjoitathan terveiset siinä muodossa kuin toivot ne paketin mukaan kirjoitettavan.

Jos haluat myös toimittaa tilauksen suoraan lahjan saajalle, voit valita kassalla toimituksen eri osoitteeseen. Huomioithan, että vaihdat puhelinnumeroksi lahjansaajan puhelinnumeron, jos haluat saapumisilmoituksen menevän suoraan vastaanottajalle. Sähköpostiosoitteeksi kannattaa jättää oma sähköpostiosoite, jotta tilausvahvistus tulee tilaajalle perille. Jos tilauksella on vastaanottajan puhelinnumero, suosittelemme myös varoittamaan lahjan saajaa etukäteen saapuvasta paketista, jotta vastaanottaja tietää hakea paketin, eikä luule ilmoituksen tulleen väärään numeroon!

Tietosuojaseloste

Voit lukea tietosuojaselosteemme täällä.